keep holding on



Title Keep Holding On
Artist Glee Cast

You're not alone
Together we stand
I'll be by your side, 
you know I'll take your hand When it gets cold And it feels like the end There's no place to go You know I won't give in No I won't give in
Hear me when I say, 
when I say I believe Nothing's gonna change,
nothing's gonna change destiny Whatever's meant to be
will work out perfectly
There's nothing you could say
Nothing you could do
There's no other way 
when it comes to the truth So keep holding on 'Cause you know we'll make it through,
we'll make it through




heeej allihopa (:
efter att varit sjuk i 4 dagar så blir det äntligen skola imorgon, har faktiskt saknat det.
Så himla skönt att äntligen kunna tycka  om att gå till skolan när det var pest och pina innan.
Men har ju bara mina underbara klasskamrater att tacka nu :).

Idag blev det fika med Angelica & Hanna på grappa och massa tjejsnack. Ni är underbara !
Skönt att komma ut lite när man bara har legat hemma, de får mig att tänka på annat också.
Har varit ganska frustrerad den sista tiden eftersom Christoffer har bestämt sig att åka till österrike och säsonga där. Så han blir borta 4-5 månader. Men under dessa månaderna ska jag hälsa på han två gnr. Och jag vågar inte åka flyg helt själv och även om jag bara ska betala en av resorna så är det ändå mycket pengar. 2000 kr jag får ta från de pengarna jag egentligen ska spara till körkortet "/. Menmen.. vad gör man inte för kärleken.
Att han åker kommer bli så jävla jobbigt. Men klarar vi det, så klarar vi allt ! :)
Nu ska jag äta god ärtsoppa som pappa lagat. ÄLSKAR ärtsoppa haha.
Ha det bra :) , pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0