höst, elr är det vinter ? O_o

ungefär ett år sedan var det sen jag var förkyld senast, och nu har jag blivit det igen..
Det finns absolut inget värre än täppt , snuvig näsa och nysningar stup i kvarten , USCH !
Menmen det är sånt man får leva med när man lever i en värld full av bakterier.  Så nu blåser jag bort dammen från vinterjackan och tar ner den från hängaren :)!
och ikväll blir det bara mys framför tvn med en kopp tee . Idag börjar paradise hotel , och det är ju faktiskt något som verkligen gillas. Förra säsongen så var jag helt beroende av det och det tror jag att jag blir denna gången också. Något annat "skoj" jag också gjort idag är att jag har börjat kollat på serien "GLEE" och den är faktiskt riktigt bra. ( tack Angelica som rekommendera den!). Nu ska jag snart ta ett bad sen blir det tv dags :)
Just det, fick tillbaka mitt matteprov idag och fick mitt första VG i ett matteprov någonsin, NÖJD? ohyes !:D Ha det fint . Pusssinussstjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0