så roligt man kan ha :D!

Helgen var helt jävla freeeaking awesome !
i fredags blev det lite förpartaj här med Amanda Ahmad Nea Thure och Robin.
Mycket treeevligt :D! det blev sedan utgång i eslöv city haha.
Men med rätt folk, så är det faktiskt skoj, och det hade jag ! :)

Får ju dela med mig med lite bilder som togs i fredags (:


Mådde dock som man förtjänade dagen efter och hade ganska mycket huvudvärk ..
Men efter några timmar så gick det över så jag och babe körde och kolla på innebandy
och sen när vi kom hem så stod sjukt god middag på bordet hemma hos thuresson och det slank ner bra i magen höhö. Sedan åkte jag och Christoffer igen, då åkte vi till lund och kollade på bio. Vi såg på "the other guys". Den var lite seg emellan åt men när det väl hände något så var den sjukt rolig :D. Lyckad kväll ialf.

Söndagen blev som alla andra söndagar, godis & film. MYS !
Gick och la oss tidigt med kunde ändå inte sova så imorse när jag gick upp så var jag sjukt trött..
Men stod ut i skolan idag ändå. Ända till klockan 4 !Var tvungen att stanna kvar en timme extra för att räkna matte. Är verkligen helt lost i detta kapitlet. Statistik O_o ..

Nu är klockan redan halv elva , så ska bädda ner mig under täcket nu.
Ha det bra , tjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0