hööööst, gillas inte !

heeeeej alla mina små kycklingar :D !

Nu är jag på bättre humör, tror det är hösten som spökar i en..
Sover ju hela tiden vafan, helt gaaaaaaaaalet !!
Har fixat och trixat med min blogg och är faktiskt nöjd. Men jag bliiir aldrig riktigt nöjd, men tycker ändå det är roligt att fixa den. Även om jag bara har 10 läsare om dagen och att den inte är lika snygg som Kenzas lixom ;).
Ja, vad ska man skriva.. Har haft fullt upp i skolan nu dessa veckorna, prov och skit O_o . Imorgon har jag mitt andra historia prov och jag hoppas det går lika bra som det förra :). Imorgon är det fredag och äntligen slutet på veckan och jag håller HEELG! Imorgon blir det nog vin & ostbricka med Angelica, om hon inte behöver passa sin pojkväns lillebror, hoppas på inte höhö. Annars på Lördag så ska vi hem till Emil och fira Angelica och sen blir det nog utgång. Så om inte annat så träffar jag henne då :D!
Nu ska jag bädda ner mig i sängen så när jag vaknar är det fredag, WOHO ! (lite väl glad)

aja, ha det bra peeeeople, tjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0