för det är så jag gör det

ojdå, har glömt att skriva >,<
fredagen var ialf sjukt bra ! Blev partaj men Angelica och company och sedan utgång.
Lördagen blev lugn , middag hos farmor och sedan film. Ändå skönt :).
Söndagen blev det lite mys med babe. Blev tvingad att kolla fotboll, blä !

moa och angelica


Annars i veckan har jag inte gjort så mycket. Gått i skolan och sånt skoj.
igår fixade jag dock mina naglar hos Amanda och sedan gick jag & pappsen och köpte nya glasögon till mig. Längtar tills dem kommer ! lite trött på dessa eftersom jag har haft dem i tre år..
Idag är det onsdag  och ska till badet med syrran och hennes son senare. Skoj :D!
Men nu ska jag fixa bloggen eftersom jag inte fått tummen loss !

ÅH, måste visa er min nya kula till min tungpiercing.
Fick den av min bror.
Kan lika bra lägga in en bild på naglarna också då (:



HA DET , TJINGELING !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0