du ,bara du.


Varje gång är som den första gången vi sågs.
Du ger mig fortfarande fjärilar i magen och varje gång du kollar på mig så lyser jag upp.
Ja, att få ha dig är helt fantastiskt.

Att du åker om 10 dagar är helt ofattbart.
Att ses två veckor på fyra månader känns förjävligt.
VILL BARA ATT DU SKA STANNA !
Men lev dit liv lite, så ses vi snart igen.
Vi måste & vi ska klara detta.
Vår kärlek ska inte få suddas ut, jag tillåter det inte.
Vi hör ihopa för du och ja, det är så det ska va.

Kommer jag saka dig?
Ja om jag kommer, något helt ofattbart.
Att inte kunna slänga iväg flera sms om dagen och att få vakna upp bredvid dig på morgonen gör mig gråtfärdig.
Men det som gör mig riktigt ledsen är att inte kunna få kyssa dina läppar och få den bamsekramen när man mår som sämst. Ja man kan helt enkelt bara säga att tanken att inte få ha dig här gör mig galen !

Men det är reality och nu åker du snart,
ha det så bra i Österrike.
Jag kommer sakna dig hjärtat,
du är bra bättre bäst.


8 månader, och fler ska det bli

Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0