du lyser upp min vardag

måndag idag.
om en halvtimme är det tisdag den 22/3
och den 22/4 åker jag till kreta ! vill nunununu..
dagen har iallafall varit bra.
Var inne i Lund på expresso house klockan tre
där ska jag numera ha min praktik fram till sommaren
hoppas allt funkar och går som det ska.
Vid halv sju träffade jag jasse & lovisa på grappa.
Länge sedan jag träffade jasse & det var trevligt att se henne igen.
Efter det så hämta thure upp mig och sedan stack vi till han och såg film
Vi såg the blind side, trodde den skulle vara bra men den var mest dryg.
nu ska jag nanna och hoppas på ännu en bra dag imorgon (:

It's the start of something beautiful. Christoffer Thuresson, <3

Kommentarer
Postat av: sara

it's the start of something great :)

2010-03-25 @ 23:01:02
Postat av: sofia

precis :)

2010-03-27 @ 16:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0