bra helg

gårdagen var super rolig ! en sjukt bra fredag.
Och det tackar vi Daniel för. Tackar också thure,jessica & emma som fick mig
att skratta som jag inte gjort på länge, ni är bra!
Idag är det lördag och det börjades på en tur till Nova lund med thure                 
och sedan när jag kom hem så var jag iväg med Sandra och william.
Har precis ätit & snart kommer Lovisa. Och det är galet vad jag är trött haha.
Idag är det melodifestivalen som gäller & fick pengar av pappa så blir lite gottis till det:)

hoppas många har en lika skön och bra helg som jag. Tjingeling

Kommentarer
Postat av: sandra

Älskar dig mitt hjärta, tack för ikväll god nattpussar till dig och ge emma med. Lööv U!

2010-03-13 @ 23:43:16
URL: http://saazzaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: älskar dig med bästa syster & tack själv. Ses imorn, Pussinuss

2010-03-13 @ 23:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0