tillsammans blir vi ett



woho FREDAG!

i början av veckan så skrev jag att jag kände på mig att det skulle bli i en tråkig vecka men sanningen är att den har varit hur bra som helst!
räkan kom i onsdags och sen har han sovit hos mig tills idag, långa nätter fyllda med skratt, det gillas! 
Vi har kommit på att det är rätt roligt att härma arnold schwarzenegger haha.

Imorse blev det fika med robban efter han hade slutat skolan, fredagen började bra.
Sen när jag kom hem så väckte jag räkan så prominxade vi hem till Tess där vi fixade vår maskerad dräkt till lördag, vi ska vara siamesiska tvillingar & det innebär att vi ska sitta ihop med varandra hela kvällen, kommer bli galet roligt.
Fredagskvällen följs med god middag och sedan bowling klockan 8 med räkan,tess & matte. Jag & räkan skulle igentligen tävla om vem som skulle få vara högerarmen men när vi gjorde dräkten så blev det ändå jag som fick vara det eftersom vi inte tänkte på det , mohaha..
den här videon är så klockren nu när man snackar om maskerad ;)
http://www.youtube.com/watch?v=68xqHoeAk6o
Ni alla får ha en super bra helg, tjingeling

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

min dag har varit helt ok tack :D

2010-01-29 @ 22:27:51
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: sofia

härligt !

2010-01-30 @ 01:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0