ni gör min vardag så bra


ni är mina favoriter , <3
i måndags blev det färgning av håret, skulle göra blonda slingor
inte så lyckat! men det blev mycket skratt med lovisa och jessica
så igår blev det omfärgning och nu har jag mörkt igen :)
för övrigt var dagen lugn igår, blev tvtittande av paradise hotel
riktigt tråkigt att Cimon åkte ut , Pontus kunde åkt ut tycker jag !
Aja , nu ska inga in elr ut mer för nu är det snart final
och jag hoppas verkligen på att Greta tar hem vinsten

onsdag idag då, två dagar kvar sen är det fantamig helg igen !
Idag ska jag hem till min syster, hon hämtar upp mig efter hon slutat jobbat
och sen ska vi till ICA och storhandla.
Hoppas på att kunna få hämta min vinterjacka idag av jasse
för det är värsta snöstormen ute och går inte ut fråns jag har jackan, brr..
nu ska jag böla klart till Extreme home makeover sen blir det en dusch, tjingeting

Kommentarer
Postat av: Lovisa

& du är min favorit gumman !

älskar att du blivit en så stor del av mitt liv igen <3

2010-01-27 @ 20:52:51
Postat av: Linn-Lay

ahh ok:) hur har din dag varit då?

2010-01-28 @ 15:47:07
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: aldijana

Sv: tack sötnos! nice o höra :) de bra här oxå

2010-01-28 @ 18:03:48
URL: http://daada.blogg.se/
Postat av: sofia

dsamma lovisa-darling!

finns inget bättre, loveloveloveyou!

2010-01-28 @ 20:11:31
Postat av: jessica

Åhh du är med min favorit! du & lovisa är så bra!älskar att jag flyttade ner hit! :$ och lärde känna dig!<3

2010-01-29 @ 09:28:06
Postat av: Anonym

vad tråkigt att slingorna inte blev bra

2010-01-29 @ 11:21:00
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: sofia

dsamma jessica

sjukt underbara är ni! <3

2010-01-29 @ 16:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0