du lyser upp min vardag



längtar tills jag kan tattuera in denna


ååååååååh HEEEEEEEEEJ Sverige
fredag idag, och den blir lugn!
imorgon är det 19 års partaj för thure, congratz!
var hos läkaren idag, börjar på penicillin igen :S
hoppas det hjälper denna gången!
Var ute och träffa ahmad innan , alltid lika härligt att snacka med dig
Kollade på filmen my sister's kepper igår, svin bra film , rekomenderas (Y)
Började se på MJ:s film innan , this is it.  Älskar hans musik
Nej nu loggas det ut , tjingeling

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Vart ska tatueringen vara?

2010-01-23 @ 20:42:22
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tror jag ska göra den på handleden :)

2010-01-24 @ 14:16:20
Postat av: din söta syster

överfin, vi ska tattuera oss samtidigt :) efter sommaren röstar jag på

2010-01-25 @ 16:48:01
Postat av: sofia

håller med :)

2010-01-26 @ 12:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0