fredag & lördagsmys

halli hallå ! (:
gårdagen blev hur bra som helst
vaknade vid 10 & vid 11 träffade jag thure & ahmad
sa hejdå till thure som åkte till frankrike, ha det så trevlans !(:
16.47 så tog jag tåget till malmö där jag blev upphämtad av räkan
åkte hem till han där hela hans familj väntade och sedan blev det
3 rätters middag & prat. Mycket trevlig fredagskväll !
Gick och la oss rätt tidigt men vaknade inte fråns kl. 2 idag, är helt död idag haha..
Är hemma i Eslöv nu iallafall & ikväll blir det film & godis med syrran.
Ska packa lite också för imorgon åker vi till mamma (:
nu ska jag dra , tjingeling!
________________________________________________________________
lite bilder på mig & räkan , älskar dig bästis <3

Kommentarer
Postat av: Räkan

naaw du är bääst:)

2010-03-03 @ 22:43:25
Postat av: sofia

du är bättre <3

2010-03-04 @ 23:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0