the best memories


saknar juuu sommaren & längtar till sommaren-2o1o : )
shoho :D
livet flyter sjukt bra på , länge sedan jag var så glad.
Igår blev det en trip till malmö där jag blev upphämtad av räkan
han körde mig till jobbintervjuen jag skulle på, som gick skit bra
ska prova på att jobba den 1/3 sen får vi se om telefonförsäljning är något för mig
Sen åkte vi och käka på Burger King och sen blev det tåget mot Eslöv igen
Jag hann komma hem en stund sen blev jag upphämtad av thure så blev det
film med thure & ahmad, kollade robin hood men in tights, sjuk film haha
men alltid lika trevligt med grabbarna (:
Idag är det redan torsdag, har skrivit nu i någon dag att dagarna går sjukt fort
men jag antar att det gör det när man har roligt !

Idag blev det iallafall besök på folkhögskolan här i eslöv
och det kändes så himla bra , börjar efter sommaren , längtar !
Efter det så blev det fika med Emma & John , trevligt.'
Ikväll blir det att hitta på något med thure,ahmad, emil & sara (:
imorgon bär det av till räkan i malmö där det blir middag med hans familj & company
och på söndag åker jag till småland , wiiiiiiiiiiiiiiiiiiie (:

ha det fint people, tjingeling

Kommentarer
Postat av: Lovisa

När ska jag hinna träffa dig då? :(

2010-02-18 @ 20:06:20
URL: http://lovisalugnmark.blogg.se/
Postat av: sofia

ahw, lördag hoppas jag <3

2010-02-19 @ 00:39:21
Postat av: Kajsa Nihlen

du e ju bara dum i huvudet seriöst.

du känner inte mig . du kan inte komma med mkt mer ord än de du säkerligen hört av folk i eslöv eller den uppfattning du fått genom mina bilder. men tro mig jag är inte sån bitch bimbo eller vad ni nu kallar de som på mina bilder. jag jobbar som modell och gillar att visa mitt utseende . det är de ja gör när jag modellar. och när ja tar bilder visar jag klart mig själv också- och eftersm ja är underklädesmodell då och då så gillar jag även att ta sånna bilder.



sen är alla små tjejer så sura för att jag har den kropp som inte dom har. ( stora tuttar )

vilket ja tkr är tramsigt för man borde gilla sig själv. vilket ja gör och de stör folk sig på.



att du ens fick för dig att skriva till mig !

2010-02-19 @ 00:43:32
URL: http://kajsanihlen.se
Postat av: sofia

hahahaha , "sen är alla små tjejer så sura för att jag har den kropp som inte dom har. ( stora tuttar )". Alltså tror inte det är många som vill ha din kropp helt ärligt. Bara massa killar som dreglar över dom eftersom de säkert tror att de ska få ngt;D.. Och ja , jag dömer dig efter dina bilder och det jag skrev var mot din bild, inte din personlighet så du behöver inte tro att jag har en uppfattning av dig av din personlighet utan för dina bilder. Och därför jag fick för mig att skriva till dig var för att jag ser varenda jävla dag på bdb när du lägger ut bilder för de syns där nere på sidan och jag tkr det är så synd att folk gör så som du gör. Jag har bildat min åsikt och jag står för det, like it or not, I don't care :)

2010-02-19 @ 01:28:04
Postat av: Kajsa Nihlen

haha men kära du . jag bryr mig väl inte om småbarnen. som sagt . det är den här vägen jag har valt att gå och jag trivs med de . fine ni andra får tycka precis vad ni vill men inte kan ni ändra på mig .

ja syns bland bilderna för ja lägger ut bilder precis som alla andra? kan väl inte hjälpa att just JAG är där när du lägger upp?

2010-02-19 @ 16:32:24
URL: http://kajsanihlen.se
Postat av: Linn-Lay

åhh tack :D då får jag säga goddag nu då :P

har du haft en fin helg hittills då?

förresten har en tävling nu på min blogg där du kan vina 5 valfria örhängen om du är intresserad:D

http://linnlay.blogg.se/2010/february/tavling.html#comment

2010-02-20 @ 15:10:33
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0