girls girls girls.

jahapp.. inte skrivit blogg på länge. Elr det var i fredags dock hehe.
Helgen bestod av Hanna och Company.
Fredagen blev riktigt mys hos Hanna! Lördagens förfest var sjukt skoj, dock så var inte utgången så lyckad men det spelar mindre roll så här får ni några roliga bilder från förfesten (:



TACK TJEJER ! <3



Annars har dagarna mest spenderats med mina systrar, vilka jag älskar så sjukt mycket.
Imorgon blir det julklappashandling i Lund med Emma (:
Något skoj som hände idag var att jag ombokade min resa till Österrike så jag kan hälsa på min älskling en vecka tidigare och få fira nyår med honom wieho . Tackar pappa som gjorde det möjligt :)!

Nä nu blir det nanna dags, sovmorgon imorgon kom jag på nu. GÖTT !
kanske ska stanna uppe lite till och ändra min tråkiga blogg för tillfället..
aja, ha det mina vänner. PUZZOCHKJAMIZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0