tisdags-mys

Gårdagen var riktigt mys ! Det blev lussekväll hos Sara med Hanna,Johanna & Matilda.
Tacktacktack .

Idag är det däremot verkligen inte en bra dag
den är bara kfmakfaek, rent ut sagt kaos och känner att allt är emot mig idag.
Försöker göra min svenska uppsatts och just nu sitter jag bara helt fast.

Jag hoppas att allt blir bättre ikväll när jag får prata med min älskling på skype.
Önska verkligen att han var här nu och fick mig lite gladare.

haha vet att jag/vi ser cp ut men en luftkyss mellan camarna.




















Imorgon har vi varit ifrån varandra  i två veckor & det känns som två månader..
Saknar verkligen dig men två veckor kvar sen kommer jag och hälsar på dig!

aja , slut på deppandet.
Ikväll blir det myskväll hos Sandra till Desperate houswives och sen läggdags.
Imorgon har jag sovmorgon vilket kommer bli SJUKT SKÖNT :)!

ha det bra , tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0