julemaaaud <3

julafton avklarad ! och jag fick min resefön som jag önskade mig höhö.
Ja julafton var jätte mysig och rolig och det tackar jag familjen för !
Igår var det annandag jul och den spenderades med Felizia , Madde & Jonathan.
Blev lite partaj och sedan stack vi till grappa. Där var väldigt trevligt tyckte jag :)!
Idag blir det en lugn dag , tycker att det behövs. Så blir lite julmat här hemma och ikväll blir det film.
Imorgon är det shopping i malmö med Emil, Angelica & Ahmad. Har aldrig shoppat på mellandagsrean för jag tycker det är för mycket folk men ska väl kunna gå hoppas jag. Hatar shoppa också dessutom. Gör det endast om det är nödvändigt. Men vill umgås med mina vänner så får ta det imorgon :D.



Nojan inför Österrike börjar komma. Vill inte att det ska snöa när jag ska flyga O_o!
Men GAAAAH bara tre dagar kvar.
Ska bli så skönt att kunna somna i min pojkväns famn igen :).

Hoppas alla har haft en riktig bra jul, tjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0