hejhopphallå

jag är verkligen så glad över att ha mina syskon, ni är the greatest !



Gårdagen var sjukt mysig hos min syster.
Dagen idag i skolan var också bra & efter skolan så stack jag, thomas & sebastian och kolla en fotbollmatch mellan 1orna och 2orna på vår skola. Haha när vi skulle gå dit så halkade sebastian. Det är helt sjukt roligt med skadeglädje alltså ;P.
Ikväll ska jag till internatet och fira 2ornas seger. Det är ju faktiskt minilördag ;).

Idag tog jag lite bilder i skolan (: här är sanna,jag & thomas när vi spelar ska ska det låta på bilden :) .



haha , vi är såååå bra ! (:
Nä nu ska jag se om Angelica kan höra av sig så jag kan gå. Börjar bli uttråkad (a).
tjingeling ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0