gårdagen var dock bra.

igår blev det shopping på Nova Lund med Christoffer.
Det blev en väldigt bra sista kväll med honom.
Jag fick dessutom med mig en tröja, ett par nya leggings, smink och skor med mig hem.
OCH NU ÄR JAG FATTIGARE !: (  men värt det !

här är dem , and I love them. Riktiga vinter stövlar :)


Kvällen fortsatte att vara bra och familjen Thuresson bjöd på god middag, TACO :D!
Det blev sedan lite känsligt så jag och Christoffer gick ut en lång runda med vovven.
När vi kom hem blev det mys och sedan läggdags.

Dagen idag har inte varit lika bra
Imorse när jag vakna så insåg jag att nu åker han. Och sen dess har jag nästan druknat av mina tårar.
Men vi gjorde iallafall pannkakor till frukost och sen krama vi ihjäl varandra.
En timme senare var det dags att säga hejdå. Och fyfan ! Jag visste det skulle vara jobbigt men inte så här. Den känns förjävligt att inte vakna upp med dig , att du är så långt borta från mig och så länge.
Men om en månad kommer jag upp och sen får vi försöka överleva de sista tre också..
Nä nu ska jag göra upp ett bad och bara ligga där och rensa tankarna.
Ikväll ska jag träffa Felizia och helgen är planerad och den kommer bli GREAT!
ha det bra , tjingeling



The future seem so bright,
you'll always be my hero.
Baby, without you, I'm nothing,
I'm so lost.
Together, we move mountains.

They say that true love hurts
Well this could almost kill me
Because your love is my drug.
I never thought I'd fall for you 
as hard as I did.
You got me thinking about our life,
our house and kids
Every morning I look at you and smile,
24/7, 365, you stay on my mind.

we were never meant to be,
baby we just happened.
And now I wont let you go,
never.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0