en dag kvar, sen är det JULAFTON
































foto: Emma.Andersson




veckan har varit bra (: !
i måndags så handlade jag & emma de sista julklapparna och hade det trevligt :)!
I Tisdagskväll så åkte jag till Ahmad och hade det mysigt där. Blev film & popcorn.
Var jätte kul att träffa han eftersom jag inte träffat honom sen han flyttat till malmö.
När vi ska hem dagen efter så var det icke lika roligt. Vi fick vänta på bussen i en timme och våra fötter höll på att dö. Trodde seriöst de skulle frysa ihjäl. Men tillsist kom vi iväg och när vi väl var framme på stationen så fick vi vänta på tåget i en timme. Där mötte vi också upp Christoffers mamma. När vi väl kom till Eslöv så åkte jag med hem till Christoffer och hade lite julmys med dem och hämtade lite saker som jag ska låna och ha med mig till Österrike. De bjöd också på en jätte god middag och kvällen uppskattades verkligen !
Idag är det Torsdag och verkar inte som något händer. Skulle egentligen till en kompis i Höör men alla tågen är inställda tråkigt nog.. Så just nu sitter jag bara och väntar på att Christoffer ska komma in på skype.
Tänk att jag åker om 7 dagar, GAAAH jag längtar ! Om flyget inte går för vädret så kommer det förstöra allt så jag håller tummarna att det inte händer något..
OCH IMORGON ÄR DET JULAFTON , hurray !

god jul (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0