ge mig lördag !

veckan har varit brabrabra ! (: har kollat lite fotboll och varit i skolan
den har dock varit ganska tröttsam men så är de i början ..
Jag har också varit på malmöfestivalen som har varit skoj :) I Lördags blev det firande av Christoffers bror Marcus. Där fick man verkligen för mycket alkhol i kroppen höhö. Så man mådde som man förtjäna i söndags !
Nu har det gått två dagar av veckan , och den går snaaaaaaabbt. Och om 4 dagar så åker jag och min babyboo till göteboorg :D! Där kommer det bli middag på heaven23 och sedan lite utekväll och på söndagen Liseberg. Ska bli skönt att komma bort lite och bara få ha dig lite för mig själv (a)
Nä nu ska jag dra och träna (: .  Ha det braaaaao : )

du & jag, så länge du vill


19/3 -10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0