Sola och bada i Piña colada

ojoj , jag och bloggandet börjar glida ifrån varandra >.<
kanske på grund av att jag har haft massa annat att göra.
Har haft påsklov och det har varit great !
Blev praktik två dagar och sen blev det fika en dag men jasse & angelica.
Jasmine provade balklänning, super snygg blidde hon ! (: .
I torsdags blev det lite partaj hos thure & på fredagen blev det partaj i bosetorp (:
Lördagen blev lugn för min del även om thure hade återligen partaj.
Men gick och la mig rätt tidigt & dagen efter alltså idag blev det påskmiddag hos farmor
åt inte frukost utan sparade mig till farmors mat & snacka om att man blev proppmätt!
Idag är det också bara 18 dagar kvar tills jag drar till kreta och det gillas till max
så här ser väderprognosen ut där nu & jag hoppas där är lika stora solar när vi är där.
20 grader räcker också för mig. Sola & bada, wih0.

ja just det, emma och jag har bytat rum, så har nu typ hälften så stort rum nu än vad jag hade innan O_o .. Men jag gillar faktsikt det ändå. Målat om rummet till vitt och när jag fått tillbaka mina skattepengar och köpt en platt tv så är rummet perfekt :D

<- mitt gamla rum och mitt nya rum (ej klart) ->
_-_

nu blir det läggdags snart & imorgon ska jag fixa klart rummet : )
idag blev det ett långt inlägg haha (: ha det fint alla & dröm söta drömmar , tjingeling !

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0