jag skulle fastna i min ensamhet igen om du lämnade mig nu




vid fyra tiden så körde pappa mig och lovisa hem till lovisa
vi gjorde vid oss och laga mat och drack lite
vid halv åtta så kom amanda och hennes pappa och hämta upp oss
och sedan blev det bilfärd till johan där vi förfesta, mycket trevligt!:)
vid 11 tiden så gick vi till jägers, mycket vingligt haha
lussevakan var väl sådär, helt okej.
Kom ialf hem vid tre tiden och somnade rätt snabbt
vaknade igen vid 10 tiden och har bara legat och segat hela dagen
blev iallafall glad när jag såg snö imorse, HURRAY!:D
beställde kinamat med syrran och nu ser jag på massor av reprisavsnitt på femman
fick en lyckokaka där det stod "perform a good need today".
Vet inte vad jag ska göra än haha
söndagar är faktiskt rätt mysiga :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0