my heart ain't big enough babe for your paradise



lördagskvällen var toppen!
först tog jag det bara lugnt, kollade på en bölefilm , personal effects
grymt bra film , men sjukt deprimerande
blev sedan en promenad ute i snön med alexandar
sen körde han mig & jessica till sebbe  där det var spelkväll
spelade sjuka spel men de var extremt roliga
& jag skrattade så jag inte fick luft
senare på kvällen så kom Lovisa också dit, åh du är bäst gums!
spelade kotte med lorre & simon och Lovisa då
jag & simon var riktigt grymma, förstår inte hur dem andra kunde vinna O_o ..
väldigt sent så beslutade vi oss för att gå hem ialf så det blev vandring hem med rasmus, tyckte hemvägen var rolig & mkt snö hade man i skorna också
somnade ungefär klockan halv 6 imorse och klockan 11 så ringde Lovisa och väckte mig så ska snart be pappa köra mig dit så ska vi baka ngt hihi (:

tackar sebbe för en bra lördagkväll & bilden är skappad av mig & rasmus (:
dagens låt - joshua radin - winter


Kommentarer
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

sv: enormt :/

2009-12-21 @ 01:30:55
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Tipsbloggen

"Winter" är verkligen jätte bra!

2009-12-21 @ 15:52:28
URL: http://mangojango.blogg.se/
Postat av: sofia

ja det är den verkligen :)

2009-12-22 @ 14:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0