jag skrattar idag kanske gråter jag sen



Somnade klockan 05.50 imorse, gick sedan upp klockan 07.00.
Alltså har jag endast sovit 1 h och 10 min inatt. Och snacka om att jag var trött imorse..
Men morgonen började iallafall med ett skratt eftersom klantiga jag råka spilla ut ett glas mjölk över hela bordet.
Sedan gick jag och satte upp mitt hår i en ruffsig knut och sedan bar det av till vårdcentralen där jag hade tid hos min läkare klockan 8.00. Han kom fram till iallafall att jag har fått svår exem. Så han skrev ut tre salvor och 1 ask tabletter.

Locoid - medelstark kortison
Betnovat - stark kortison 
Atarax - mot nattlig klåda och trötthet
Caress - mjukgörande kräm

Allt detta gick på ungefär 600 kr. Sjukt dyrt..

Efter besöket på vårdcentralen så blev det hem och sova och vaknade igen klockan 15.00.
Åkte då med pappa och hämta ut allt och sedan till coop och handla saker till bakning av lussebullar som sker imorgon ! (:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0