It's a good thing tears never show in the pouring rain


It's a cruel thing you'll never know all the ways I tried. It's a hard thing, faking a smile when I feel like I'm falling apart inside and now you're gone, there's like an echo in my head. And I am helpless sometimes , Wishing's just no good
'Cause you don't see me like I wish you would 
Be Mine - Ellie Goulding & Erik Hassle (Robyn Acoustic) @ youtube, älskar den!

måndag idag då ja
vaknade vid tolv tiden & då började jag göra vid mig
vid halv tre åkte jag in till lund med ola&felizia och roligt var det
jag&felizia höll på att halka hela tiden, men tur så hade vi varandra & fick hålla i varsin arm på ola. Dem köpte julklappar & jag hängde bara på & skrattade mest.
Vid kvart i fem var vi klara med affärerna & det blev fika på expresso house, mys!
18.45 tog vi tåget hem och nu sitter jag här..
ska snart gå och träffa felizia igen & mysa till en film (:
& fotot är tagen igår när jag inte kunde sova , lite galet men bjuder på det

tjiiiingeliiing


Kommentarer
Postat av: Jessica

söt bild fisen! :d saknar dig!<3

2009-12-22 @ 18:59:12
URL: http://jessicajosefines.blogg.se/
Postat av: sofia

tack gumsilums;D

saknar dig med <3!

2009-12-23 @ 00:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0