I got a pocketful of dreams, Baby, I'm from...




Dagen idag har varit väldigt bra
tack vare läkemedlet atarax så sover jag väldigt bra om nätterna
så idag har jag varit pigg och glad.
Mötte Lovisa i stan vid tolv tiden för att hämta mina skor av jessica som jag ska ha på mig på lussevakan @ jägers, det bästa är att jag redan är taggad till max!
förfest är fixad, skjuts dit är fixad & hem. Nu är det bara party drickan som fattas men den dyker upp så småningom. Sedan blev det iallafall promenix hem till mig där bakning av lussebullar väntade. Jag kan ju inte påstå att vi hade tråkigt under bakningen haha. Det gick iallafall bra som ni ser på bilderna, och de blev jätte goda. Fast mer saffran i skulle inte varit fel.
Aja, sen kom Robin så han fick också en lussebulle, sedan körde han hem oss till Lovisa där vi mös med toblerone choklad. Klockan halv sju gick hennes buss till hörby så då gick jag hem och här sitter jag nu. Ska snart ta mig ett bad för det är så mysigt och klockan nio ikväll så ska jag se på desperate houswives of New Jersey. Måste också påpeka att desperate houswives sista säsong avsnitt igår var hur bra som helst! längtar till nästa som kommer efter årsskiftet.

dagens låt är iallfall,  Alicia Keys - Empire state of mind (part ll) broken down
nä nu får jag hoppa ner i badet, ciaociaotingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0