happy new year! (:



vaknade ganska sent & mådde inte alls bra, men började piggna upp efter ett tag
klockan halv fyra hade jag tid för att fixa naglarna hos amanda, jätte nöjd. TACK!:D
det tog sin lilla tid & var inte hemma fråns vid 6 tiden & då blev det mat
vid åtta kom lovisa hem till mig och vid klockan tio så hämtade emil oss och sedan körde vi och hämtade george & stack till thure. Ahmad kom också dit :)! vi spelade spel & mycket skratt blev det, ni är bra!:)
monopolspelandet tog lång tid & till sista så vann ahmad haha.
Då blev det hemkörning & nu sitter jag fortfarande vid datan fast den är 20 i fyra på morgonen :S ska sova närsom.
aja, laddad till nyår imorgon & om jag inte skriver innan så hoppas jag att alla får ett
gott nytt år! puss

Kommentarer
Postat av: Ahmad

Haha ja du var också väldens goaste umgänge då :D

Jag hade massvis med skoj, får verkligen göras om.

2010-01-14 @ 00:14:10
Postat av: sofia

ja det får det verkligen göras!:D

du är brabrabra !

2010-01-14 @ 00:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0