Du vill ha det du förlorat, men mig får du inte tillbaks


Du ville träffa mig i veckan. Det var nån dag som passa dig
Du tog förgivet att jag kunde, men du glömde fråga mig
Du glömde fråga mig. Du flyger högre än oss andra
De får se upp varenda gång, först när du tar dig ner på jorden



fredagskvällen igår började lugn
fortsatte lugn& hyrde film med sis &systerson
men sen vid 10 tiden kom en vändning
efter att jag bölat till alla att det inte fanns något att göra haha
stack och mötte jessica & sedan mötte jag upp fasth för att få låna lite öl
& sedan träffade vi peggy & följde med han på lite partaj
kvällen var ändå lugn & trevlig (:

ska sätta på en film nu som jag laddat ner
personal effect heter den
lördagskvällen blir iallafall en mysdag :) <3

dagens låt -
Eva Simons - silly boy acoustic version

Kommentarer
Postat av: Jessica

Härligt med lördagsmys =)

Det ska vi med ha...blir kebabrulle nu, sen chips o dippa :D

Snart är det jul o då ses vi allihopa längtar

2009-12-19 @ 19:21:52
URL: http://jessicaranta.blogg.se/
Postat av: sofia

ja det är häärligt :)

åh, gott!

jaa det för vi , längtar också !:)

2009-12-20 @ 16:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0