ler du så ler jag , är du glad så är jag



 tvillingsyster & min bästa vän
Dina ord gör mig hel igen,
du fick mig att se meningen med livet
jag förtjänar inte all den kärlek du ger mig
du förtjänar så mycket mer efter allt du gjort för mig
i vått och torrt när jag varit nere har du trott på mig
du har torkat mina tårar och sagt att det kommer ordna sig
du har stått vid min sida och funnits där när jag behöver dig
men det börjar bli bättre nu och du är den att tacka
som fått mig upp på fötter igen för att tända facklan
jag kan klara av vad som helst bara jag har dig
du är värd hela världen & jag ska älska dig tills jag dör
emma andersson,  mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0