so fill up my cup, let's get fucked up


Haaaaaallihaaallååååååååå :D!!

Helgen har varit cp bra ! älskar helgerna höhö !
I fredags blev det det utgång i Malmö med Sannis & Toviiis & vi hade jätte skoj:).
Blev först middag och lite förfest hos sanna och sedan tog vi tåget.
Älskling hämtade hos i malmö och somnade inte fråns klockan 5 på morgonen O_o ..
Och igår så blev dagen ganska lugn. Kollade först bandymatch och sedan la jag bara och sega fram till klockan nio för då åkte jag in till lund med ahmad och robin till Richard där thure var. Där va dett fullt ös medvetslös men jag höll mig nykter och hade skoj ialf :D! Nu är det söndag och imorgon börjar skolan igen ..  har dock sovmorgon :D! Ikväll blir det film & mys med älskling som också ska sova här :).
Nu orkar jag inte skriva mer >.< , här är lite bilder från fredagen. Tjingeling !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0