Sanna 20 år !

Heeeeeeeej bloggis ! (:
Idag är det torsdag vilket innebär att det endast är 2 dagar kvar tills jag & min babyboo åker till göteborg.
Det kommer bli så himla skooooj & massa myspys ;* ..

Idag har jag ialf bara varit i skolan. Sanna fyllde år idag, hela 20 år. Så jag & Tove stack ner till stan och köpte ett halsband till henne och varsin muffins där vi prega ner 20 ljus och vi höll på att skratta ihjäl oss. Det gick inte så bra om vi säger så .. haha! men överraskad blev hon & väldigt glad :D! Här är tre bilder på födelsedagsgrisen

Efter skolan så gick jag ner till hälsostudion där det blev en timmes träning. Börjar komma riktigt igång nu ;) .
Har iallafall tränat varannan dag :). Hoppas på att kunna tappa några kg (a)..
Nä nu ska jag börja träna till historia provet som är imorgon . Ha det bra :D, tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0