en helt fantastisk helg med min underbaraste

Ja helgen har varit helt jävla perfekt !
I fredags blev det först skola, hade mitt första prov också, vilket gick bra (:
Sen så klockan 5 så hämtade Christoffer mig efter hans jobb.
Det blev sedan god middag hemma hos han , TACO, sjukt mums !:D
Sedan gick vi till Emil där många befann sig. Vi kollade EM och sen blev vi körda till stan så blev det en liten utekväll där. Hade sjukt skoj ialf :) ! Dagen därpå så var vi uppe i tid och klockan 12 så satt vi i bilen på väg upp till Göteborg.  Körningen tog ungefär 2,5 timme p.g.a stopp o.s.v :) .  När vi var framme så gick vi en runda i Nordstan och sedan vid sex tiden så cheka vi in på vårt vandrarhem som var rätt mysigt faktiskt. Vi gjorde sedan vid oss och när klockan var åtta så promenixa vi till Gothia Towers. Där bjöd älskling på jätte gott vin och sjukt god mat på heaven23. Helt underbart när man såg ut över helt göteborg. Var så nöjd haha! Vid klockan 11 på kvällen så beslöt vi oss för att dra oss hemmåt för vi båda var rätt trötta.



Söndag

Dagen började med jätte god frukost inne i göteborg och sedan åkte vi vidare till Liseberg :) .
Där blev det en fartfylld dag med massa karuseller.
Vi slösa också bort rädd mycket pengar på att vinna sån jävla stort choklad. Med det hände aldrig .. Blev lite ledsen men blev glad igen sen när Christoffer överraskade mig med en klubba där det stod I LOVE YOU på. Åh, du är så gullig ! Klockan 20.00 så stängde Liseberg och då fick vi börja åka hem.



Tack älskling för en helt sjukt underbar helg.
Du är verkligen brabrabrabrabra ! Jag älskar dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0