gaaah, blir galen på denna höst, försvinn !

gud vad mörkt det var imorse när jag gick upp, helt sinnes ! Och regnade gjorde det också.
Så sjukt deppigt väder  O_o !
Men det var bara att gå upp, göra vid sig och sen drog jag till skolan.
Det var den segaste skoldagen jag har varit med om. Det kändes som klockorna aldrig rörde på sig haha.
Men jag stannade kvar hela dagen och när jag slutat blev det fika med Hanna och Angelica. Mycket trevligt (: ! Nu är jag hemma och har precis ätit. Väntar på min syrra just nu som ska hämta upp mig för jag ska följa med och kolla på när hennes son ska simma. Han är bara 5 år, och vill verkligen att jag ska komma, såklart gör jag det :D! Senare ikväll blir det att se desperate houswives och sen kommer älskling
som har tränat. Vi ska bara mysa för idag har vi varit tillsammans i 7 fantastiska månader :)!
tjingeling !



When my world goes crazy, You're right there to save me




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0