serie-tisdag !

idag är det tisdag och det innebär en kväll med Desperade Houswives och Couger Town på tv:n.
Den här myskvällen ska tillbringas hemma hos Angelica med Ida,Hanna & Matilda :).
Annars så har dagen varit rätt seg. Har inte gjort så mycket faktiskt. Elr jo! jag var ute och motionerade innan men med min otur så började såklart att regna. Men sån tur var så tog jag på mig rätt jacka så det gjorde ingenting. Var skönt att se alla de fina träden när man gick. Jag hatar verkligen hösten men att se alla dessa härliga fäger på träden är helt underbart ! Var tvungen att rensa mina tankar lite för igår bokades min biljett till Österrike så jag kan hälsa på min älskling. Tänk att han åker om en månad?! ofattbart : ( . Men vi ska och kommer klara detta ! Nu väntar jag på att pappa ska börja laga mat, pyttipanna med ägg, MUMS !
Hoppas ni alla får en superbra tisdag . Tjingeling !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0