see ya , don't wanna be ya

haaaaj bloggis :)
tänkte berätta att lördagen blev awesome och jag hoppas att therese och company fick en riktigt bra 20 års fest :) !Lördagen började redan klockan 5 hos Ida då vi alla samlades och klockan 20 över 6 tog vi tåget in till stehag. Där blev det först god mat och mycket skratt och sen dans fram till klockan 1. Vi alla stack sedan en runda till tre kronor och sen gick jag och älskling hem och la oss :). Igår var man lagom sliten och det blev en lugn söndag som vanligt. Blev film hemma hos babe. Vi såg den nya Beck - levande begravd. Det var fan den läskigaste beckfilmen jag någonsin sett haha. Men bra var den iallafall :) . Jag sov sedan där och tog bussen hem imorse. Nu ska snart jag och Emma ut. Hon ska filma och jag ska vara med i hennes film. Ikväll kommer älskling hit så ska vi boka biljett till mig till Österrike i Januari. Gillas icke !:(  Alla får ha en great måndag och här är några bilder från lördagen :) . Tjingeling !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0