jag tycker om räkor och fredagar

sådärja, då börjar jag få ordning på bloggen, vilket är rätt skönt :)!
Nu ska jag bara små justera färger, fixa ny header, bakgrund och så. Tycker den jag har nu ser lite tråkig ut.
Fan tycker ändå att det är lite fint att inte ha för mycket konstigheter.
Sitter och segar med detta eftersom jag har fått feber och vill ha något att göra och varför inte pilla med tusentals koder då >.<. Det är tack vara denna sidan jag klarar allt : http://www.designadinblogg.se . REKOMMENDERAR DEN !

Igår var en sjukt mysig dag. Min älskling hämta mig efter hans jobb och sen var det bara myspys och skratt som gällde. Kan inte fatta att han åker om drygt två veckor. Att ens tänka på det gör mig gråtfärdig.
Men det ska gå ! och tack vare skolan så kommer jag klara det. För det är skolan som kommer få allt att gå så fort. Skolan går också bra btw, riktigt bra faktiskt. Så himla najs ! Har också hittat en skola som jag ska söka in på. Det är en ett års utbildning där man blir utbildad till personlig assistent. Den ligger i Furoboda och verar riktigt najs. Precis vid havet :)!.
Något som var sjukt najs idag var att vi åt räkor här hemma. ÅH MUMS. Alltså jag är förälskad i skaldjur, så sjukt mumsfilibabababa :D! Nä nu börjar snart paradise hotel. Ska gotta mig med lite saltade skruvar från OLW.

PS: Fredag imorgon :D:D:D:D:D
och en skojig bild från mig som jag gjorde i paint (eftersom jag har tradigt)




Ha det braaaaaa , ciao mina amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0