en helt underbar vecka

mycket som hänt under veckan (:

onsdag :
blev malmö med jasmine, lina & my, dagen tillbringades dock bara med jasmine
och den var hur bra som helst. Har saknat diiiig `v´
Men hittade inte så mycket och kom endast hem med armband & solglasögon :).
lite bilder från malmö :)


torsdag :
dagen börjades med att måla lister med Christoffers pappa i härligt väder
blev sedan hemkörd till syrran och sedan stack vi till centersyd (:
blev en heldag med henne och det blev mycket skratt & dagen blev hur bra som helst
När vi var hemma i Eslöv igen så åkte jag och kollat fotbollsmatch med Sara & Hanna
Hunters vann ! höhö Hanna :D
Sedan sov älskling här (:
lite bilder från centersyd :)


fredag:
Efter en lång väntetid på tåget så kom jag till sist fram till lund
Där stod Christoffer och väntade och sedan åkte vi till Nova
Hittade en superfin klänning och skor.  KÖPT !
Träffade på Sara och åt Mc donalds med henne.
Kollade sedan på Johannas bal och sedan stack vi hem.
Älskling lagade sedan mat till oss och sen kom Emil & hämta oss så stack vi till
macke där vi tog det lugnt & hade skojskoj :D.

Lördag:
Marknad i lilla Eslöv så åkte ner där med min systerson,Christoffer, Emil & hans lillebror
åkte karuseller och hade det trevligt (:  Syrran kom sen så då umgicks jag med henne .
På kvällen blev det middag hemma hos oss med gäster osv.
Jag,Emma & Philip stack sedan till en äng där flera andra var och där tillbringades
kvällen med skratt,grillning & trevligt folk :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0