you make my world better


grattis världens bästa syster, jag älskar dig. <3
________________________________________________________________

hejshohejw00pw00p
haha =)
idag är det då tisdag så ännu en serie-dag
- dating in the dark
- desperade housewives
- couger town
och den tillbringades med mina undarbara storasystrar (:

annars under dagen så skulle jag på möte på skolan
när jag väl hade dragit mig dit så ringde Lotta när jag var utanför
och sa att det inte var nödvändigt att jag kom eftersom hon inte fått
något besked om någon ny praktikplats.. men som tur så träffade
jag blondie som så hjärtfullt körde mig hem. Lat av mig hihi (a).
Imorgon fyller syster sandra år så den ska tillbringas med henne
och resten av familjen.
Blir mat och mina fantastiska hemmagjorda kärleksmums, gott!:D
sängen nu så man orkar vara hemmafru imorgon haha. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0