skin skin som den sol du är

idag är jag trööööööööööött !
började klockan 7 imorse och slutade ett idag på praktiken
snabba ryck till tåget till malmö direkt, där jag skulle på utbildning med jessica.
Börjar jobba extra på lördag med henne på ICA för skånska Dagbladet i 10 veckor.
95 kr/h+ob. Fettnajs ;)..  efter vi yrat runder lite och varit på utbildningen så traska vi ner mot stan. Vi gick i tusen affärer & mina fötter är total döda.. Snäckan köpte iallafall ett par skor och en tröja och jag hitta en lång skjorta, en tröja och ett par solglasögon. På tal om solglasögon, gud vad varmt det har varit idag. Det gillas till max.
På vägen hem så satt jessica bredvid en annorlunda kvinna bredvid som fick oss att skratta :D. Ja, kolla själv -->
_________________________________
När jag kom hem så hade världens bästa tvillingsyster gjort våfflar till mig eftersom det tydligen är våffeldagen idag, gott!;D
Klockan är bara halv 9 men bud på att redan lägga sig, är så trött asså. (a)
Imorgon är det praktik igen, 12.oo-19.oo (: .
Sen antagligen fredagsmys med min fina thure (: Tjingeling !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är för bra för att vara sann! har så jävla roligt med dig, och kvinnan på tåget var verkligen speciell ;) ahhaha <33

2010-03-25 @ 22:58:47
Postat av: sofia

hahaha ja precis , du är brabrabra gums. <3

2010-03-27 @ 16:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0