how could you be so heartless



I mean after all the things that we've been through
I mean after all the things we got into
And I know of some things that you ain't told me
And I did some things but that's the old me
And now you wanna get me back and you gon' show me
So you walk around like you don't know me
You got a new friend
Well I got homies
But in the end it's still so lonely
_______________________________________________________

Länge sedan jag tog ego pic. men idag blev det några stycken
ville lägga ut bilderna från helgen men glömde kameran
hos räkan i malmö så tog emmas kamera och fotade mig själv lite (:
som ni ser på bilden så har jag gjort ljusa slingor i håret
syns dock mest i luggen. Har iallafall bestämmt mig för att bli blond igen :D
vet inte hur det ska gå till riktigt än men blond ska jag bli.
Orkar lixom inte med blond utväxt i svart, det är fult!
Annars så blev det chill söndag igår.
Firade william som fyllt 5 år & sedan på kvällen blev det hyrfilm med ahmad & thure.
När jag sedan gick och la mig på kvällen så kunde jag inte somna så låg uppe till
klockan 4 imorse & sedan gick jag upp tidigt eftersom jag skulle träffa felizia
så idag är jag ganska trött..
Pappa lagade pyttipanna med ägg till middag idag , smaskens !
Imorgon börjar desperade houswives igen & det gillas ;D
ska också ta och fixa min blogg i veckan , trött på hur den ser ut >.<
nu ska jag chilla vidare :) tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0