ni är verkligen bra

gårdagen blev en serie dag hos syrran
blev tv-tittande av datin in the dark, desperade houswives & couger town(y)
idag är det redan onsdag och klockan är snart 21.00. Dagarna går fort..
Har inte fått någon praktik än dock som är lite segt
Min stude-yrkes vägledare skulle ringt i igår men har inte hört av sig :/
aja , idag har jag annars inte gjort så mycket. Skulle vika syrrans tvätt
men mådde mindre bra innan idag så hade inte någon ork till det :(.
Mådde dock bättre nu på kvällen och passade på att träffa Robin när han var i Eslöv.
Hans andra kompis Robin var också med så det blev först pizza och sedan
snack & skratt hemma hos honom , trevligt !
men är hemma nu och snart börjar det någon film på tv6 så ska se den :).

snart helg igen och den börjar redan smått bli planerad
där jag nog kommer få träffa dessa snyggingarna
nedanför. Tjingeling


jag & jesscia (bild1) & jag och lovisa (bild2) <3

Kommentarer
Postat av: jessica

du och lovisa är de bästa vännerna jag har här nere, och det vet du! :$ nog för jag inte känner lovisa jätte bra men. <3

2010-03-13 @ 20:30:23
URL: http://jessicajosefines.blogg.se/
Postat av: sofia

du är lika bra gumman , älskar dig ! <3

2010-03-13 @ 23:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0