jag älskar min familj


Gårdagen blev hur bra som helst ! :)
Blev firande av sandra med god mat och mina godar kakor efteråt.
Blev dunder mycket skratt & sjungande.
Jessica tittade också förbi en runda och klippte zaras hår på kvällen
som blev jätte bra. Ja, hela dagen var great! (: .

Idag är det torsdag och redan klockan 11 var jag uppe
på bergaskolan och fick massa papper som ska skrivas på
och sedan lämnas imorgon. Praktik är äntligen fixad
och jessica har fixat extra jobb till mig tillsammans med henne
kan det bli bättre just nu? niiix.
Ska snart städa rummet eftersom jag sagt det i flera dagar
sen blir det att träffa felizia en runda och senare förhoppningsvis thure:)

ha det fint people. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0