håller tummarna

 

________________________________________________________________

 

Gårdagen blev bra! blev fika med felizia sedan ner till stan för att köpta silvershampo och sedan kom Lovisa, alltid lika trevligt när du kommer gums. <3
nu är det redan onsdag och sitter här med en macka framför mig och ska snart börja på min frukost. Idag börjar min praktik, tar tåget 11.36 och jag är riktigt nervös!
håller iallafall tummarna till mig själv och hoppas på att det går bra. Nu ska jag borsta tänderna eftersom jag åt upp mackan medan jag skrev haha. Ska sen göra vid mig och sedan åker jag iväg. Börjar 12.oo och slutar 19.oo (: , Tjingeling


Kommentarer
Postat av: louize

Haft en bra dag?:)

2010-03-24 @ 16:15:22
URL: http://pappaslillalouize.blogg.se/
Postat av: sofia

min dag har varit superbra !:D dindå? :)

2010-03-24 @ 19:48:28
Postat av: louize

Den har vart sådär :)

2010-03-24 @ 20:52:29
URL: http://pappaslillalouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0