då håller jag helg nu då



fredag idag, yeppyepp !
Var uppe tidigt idag faktiskt. Redan halv faktiskt 10 O_o , (a).
blev en dusch och sedan vidare till syster min.
Gick ner till stan och tillbringade lite tid hos suzzie där sandra skulle klippa sig.
Då vandrade jag och william ner till trollsjön där vi höll till i två timmar.
Jag tycker det är lika roligt att leka som han tycker det, älskar dig gulliplutt!

Ikväll är det taco som ska stå på bordet hos familjen Andersson & det gillas.
Senare ska jag, thure, jessica och förhoppningsvis philip & emma till Daniel
Där det blir en chillkväll med people. Treeevliigt (:

Nu ska jag fixa frillan & välja kvällens outfit. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0