Just gonna stand there and hear me cry but that's alright because I love the way you lie


Cause when it's going good, It's going great. But when it's bad, It's awful.

iförregår (måndag) så blev det först lomma osv med patrik,victor & sebbe. Mycket trevligt :). Victor och company nkörde mig efter till Nova lund där Emil & Ahmad hämtade mig. Vi handlade då lite smått och gott och sedan åkte vi hem till Angelica där vi åt grillat,spelade kubb & spel. En helt fantastisk kväll ! Morgonen efter så var det sjukt fint väder. Varmaste dagen äntligt mig ialf. Åkte då till Lomma beach med Liam,Chrisse & Angelicas son Adriano. Var jätte skoj & skönt ! På kvällen blev det Godis & film hos Lovisa. Jag sov sedan där idag och stack hem idag när hon skulle till jobb. Och änsålänge har jag inte gjort så mycket vettigt. Gjorde dock god lunch som bestod av två mackor med steka ägg. MUMS ! Nu ska jag snart ner till stan och lämna filmen som vi hyrde igår & lämna tillbaka en tröja till Lindex som jag inte riktigt är nöjd med :).
Ja just det, har glömt att säga det viktigaste ! min älskade pojkvän kommer äntligen hem idag :D !


Eminem Feat Rihanna - Love The Way You Lie


älskar låten !

Kommentarer
Postat av: 0ffiT

Sweet!!!

2010-08-21 @ 04:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0