underbart

HAAALLLLU PEOPLE


vaknade imorse och vädret var helt jävla underbart ! :)
Hade tid hos optikern klockan 12.oo så stack ner där och så kollade han på linserna som jag har haft i två veckor nu. Det fanns en spricka i den ena linsen så därför jag hade haft ont i högra ögat haha. Snart blir det att beställa för ett halvår fram över. Ska bli skönt.
Efter det så låg jag och sola i tre timmar så har bränt mig lite i huvudet (a).
Vid fem tiden så kom Emma hem och har umgåts med henne hela dagen färgat hennes hår och så. Ikväll ska vi med syrran till helsingborg och tillbringa kvällen där. Nu ska jag packa lite grejer innan vi drar och imorgon ska jag till Lovisa (:

ha det fint (: tjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0