I'm loving it !

detta är ett sådant sommarlov som man bara älskar !
umgås med de bästa som får en att må toppen :D.
Dagarna har bestått av bad,skratt,grillningar & cider och det gillas till max.

Och idag ska jag & älskling till borstahusen och äta & hälsa på hans farmor och farfar.
På fredag ska vi till Angelica där vi ska äta gott och partaja med de bästa.
Och på lördag ska vi till Ola som blir 20 år, grattis !:D
De flesta dagarna är redan planerade men det gör ingenting när man är arbetslös haha.
Så dagarna går hur snabbt som helst men de kan de få göra så jag kan få den 31 juli nu !! Ja nu är det bara 24 dagar kvar tills jag ÄNTLIGEN blir 18 år , wooohooo :) !.
Nä nu ska jag hoppa in i duschen ,
TJINGELING
puuuuuuuuuuuusss & kraaaaaaaaam



Everything I need is right here by my side
I'm only up when you're not down
don't wanna fly if you're still on the ground
It's like no matter what I do

Well you drive me crazy half the time,
the other half I'm only trying to let you know
that what I feel is true
and I'm only me when I'm with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0