Grattis hjärtat på din dag





Jag & bloggen har blivit lite segaaa haha. Har inte haft tid eller lust till att skriva.
Men det har hänt lite roligt nytt sen jag skrev senast.
Jag och älskling var och firade ahmad i lördags, skojskoj var det :D.
Sen resten av veckan har det varit filmkvällar,lomma beach och kubb.
Men annars har veckan varit lugn men helgen är redan planerad och den ser också lugn ut. Ska med thure & hans familj till deras vänner och fira en arton års dag imorgon sen på lördag ska min familj till farmor &farfar och fira dem eftersom de har fyllt år :). Oj glömde nästan bort att skriva att min bästa kompis Kristoffer "räkan" Pallin fyller 20 år idag! GRATTIS :D

Nje, har inte så mkt att skriva så ska äta lite middag nu sen duscha :). Och om ni inte har märkt det så har jag ändrat om hela bloggen. Mycket bättre nu :). Ha det bra , Tjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0