TIVOLI :D

Haaaaaaaaaaaaaaaaj !:D
igår var en super bra dag ! Åkte till tivoli i Köpenhamn med familjen Thuresson & Dahlberg. Åkte massor av karuseller. Men det var en som var värst, Vertigo hette den. Trodde jag allvarligt skulle döö ! Blev svimmfärdig och sjukt snurrig haha. Men jag klara av att åka den iallafall (stolt). Dagen bestod också av god mat,dricka & mycket skratt och romantik med min älskling. Var hemma i Sverige igen sent på kvällen och då blev det kvällsmiddag och sedan läggdags. Idag är det en ny dag och har inte gjort så mycket pågrundav att jag har sjukt ont i ryggen av alla karuseller jag åkte igår >.< .. Men har iallafall färgat håret och beställt klipptid. Så imorgon klockan 10 blir det klippning hos New Line i Eslöv. Funderar också på att beställa ett Clip on löshårs set så man kan ha lite längre hår när man ska iväg och partaja eftersom jag har klippt av allt mitt naturliga :( och saknar att ha långt hår. Men ja , det var väl allt för mig. Nu är det inte långt kvar tills jag fyller år btw. 4 dagar bara !
Håller tummarna på fint väder.
Nu ska jag nanna och här kommer lite bilder från Köpenhamn, Enjoy (: Tjingeling !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0