söndagsslappe

ännu en helg har gått och den har varit bra !
Fredagen började med volleybollturnering i skolan.
Vi gick in med inställningen att vi skulle vinna helt skitet men vi förlorade alla matcherna maha!
Vårt lag var ialf duktigt, gogogo flowepower ! Vårt hippielag (:.



när jag kom hem så vilade jag lite, sen på kvällen samlades jag,sara,hanna & matilda hos syrran. Där blev det litta partaj och sedan utgång. Ni är brabrabrabra! Även denna kväll samlade på sig lite bilder (:




på lördagen mådde man dock som man förtjäna..
Hanna kom hit så käkade vi taco och sen kom lite nära och kära, vilöket var väldigt trevligt så det tackar jag för ! Är faktiskt sjukt nöjd med helgen ändå :)!



ja helgen har samlat på sig många bilder. Och om det är något som jag gillar att ha så är det bilder !
Idag blir det riktig söndagsslappedag , hoppas alla har haft en bra helg (: tjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0